Tommy Hilfiger
Tommy Hilfigerovi se podařilo to, oč usilovali prakticky všichni návrháři – zasáhnout americkou mládež, především pak mladé Afroameričany, Latinos a Asiaty, kteří do té doby stáli vždy mimo hlavní proud oděvních obchodů.
Hilfiger razil myšlenku, že nové módní trendy vznikají na ulici, ne v designerských studiích v hlavách návrhářů, kteří nemají tušení, co dospívající lidi zajímá. A tento přístup se mu nesmírně vyplatil.
Prostě vypadající, nicméně jasně rozpoznatelné oblečení značky Tommy Hilfiger se společně s dalšími produkty, jakými jsou například hodinky, kabelky anebo oblíbené parfémy (Tommy, Tommy Girl, T-Men, Freedom), prodávají po celém světě.
Své impérium prodal v roce 2006 investiční skupině, která jej prodala v roce 2010 dnešnímu vlastníkovi značky CK - Phillips Van Heusenovi.
Stránka 1 z 1 - 1 položek celkem